Studentkryssning

Hemma efter en helt underbar studentkryssning! Jag har haft galet kul.
Lite statistik:
Antal besök/förfester/fester i olika hytter: Typ 30?
Antal människor jag umgåtts med: Typ 100?
Antal människor jag pratat med: Typ 200?
Antal timmar på dansgolvet: Typ 5?
Antal timmar sövda: Max 1

Skitsamma kul vare!
Såg även henne som skulle åkt med mig egentligen men jag tappade lusten när hon önskade livet ur min son (vilket är det lägsta en människa kan göra) fast hon satt helt själv med sin pojkvän i ett hörn och såg redigt uttråkade ut. Karma is a bitch ;)

Anyway, det var ändå galet skönt att få komma hem och pussa på min älskade, älskade Elvin. Saknade honom som sjutton på hemresan. Då hade ungefär hälften forsatt dricka men det klarar inte min kropp och så ville jag vara nykter när jag kom hem (såklart?!)


KOMMENTARER
Anonym

karma is only a bitch if you are !

2013-02-28 09:28:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback