Hur det ligger till

Många har frågat hur allt ligger till med Elvins pappa egentligen.
Sedan en tid tillbaka la vi undan vårat förhållande på grund av olika anledningar. Det är tufft att vara 18 och föräldrar och ett par. Han träffade sin son ett tag osv men nu gör han knappt det tyvärr. Men förhoppningsvis kommer det med tiden igen.
Så ni behöver ni inte fråga och snacka mer gurka. Undrar ni något så fråga istället för spekulera och snacka goja...

Jag tänker dock inte berätta om varför osv osv. är rädd om vårat privatliv.


KOMMENTARER
Sandra - mamma till Molly

Hej! Jag vann ju presentkort här inne hos dig, 200kr hos Happy Store. Jag mejlade dem idag för att höra hur jag ska gå till väga med min vinst men de skrev att de inte hört något ifrån dig än och kan därför inte ge mig min vinst. Kanske har du glömt mejla dem, är ju så lätt hänt? :)
/Sandra

2013-02-06 21:14:54
URL: http://surrovich.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback