Tuffa dagar

Efter denna helg är jag rätt slut så det blir en lugn måndag för mig och Elvin.
I fredags var det begravning, gjorde ont att säga Hejdå en sista gång. Jag förstår fortfarande inte att hon är borta. Kommer på mig själv att vilja slänga iväg ett mess till henne, eller att jag hoppas att hon ska komma där på stan som hon kunde göra. Varje gång jag går in i hennes hus hoppas jag att hob ska sitta där. Men det kommer hon aldrig mer göra. Livet är bra orättvist. ..


På lördagen var jag trött å seg. Men på kvällen så åkte Elvin till sin mormor och sov där, då kom ett par kompisar hit så stack vi ut på krogen sen en sväng. Skönt att tänka på ngt annat en stund.

Dagen efter längtade jag så efter Elvin så jag åkte tidigare och hämtade honom. Egentligen skulle mamma komma med honom. Min lilla gounge <3

Just nu leker han på golvet, tar några steg rätt som det är. Så otroligt mäktigt att se hur han utvecklas.
Trots allt hemskt som hänt på sista tiden så kan jag inte säga att livet är en pest. För jag har då livets gåva här brevid mig :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback