Tillbaka!

Hej! Många har frågat varför jag låste min blogg, många har tjatat om att jag ska börja igen osv, trodde ärligt inte att någon ens skulle märka det. Men nu är jag tillbaka!
Anledningen till att jag låste bloggen var att det som tyngt ner mig så otroligt mycket dessa veckor (ni har märkt på mina deppiga inlägg) slutade så som ingen ville. Jag har varit med om det värsta hittils i mitt liv, jag förlorade en mycket älskad släkting alldeles för tidigt. Allt gick alldeles för fort. Saknaden är stor och detta har tagit hårt på mig.
Hur som helst, jag kände för att stänga ute yttre världen ett tag, men nu vill jag blogga igen, jag älskar ju att blogga och dela med mig utav mina starka åsikter!
Elvin mår superbra iallafall och han är den som gör att jag orkar upp ur sängen på morgonen. Han växer så fort nu! Ska berätta i ett annat inlägg om allt han lärt sig göra.
 
Hoppas ni haft en bra påsk och allt, min blev åt helvete :/


KOMMENTARER
Rebecca Hagström

kram till dig och er familj!
hoppas de går bra men nya lägenheten! :):love:

2013-04-22 12:07:58
URL: http://www.nattstad.se/Rebeccahagstrom


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback