UV gel lampa tillsalu!

Gjorde gelenaglar på träningsfinger idag, känner mig klumpig när jag gör dem, och alla mina penslar är kladdiga av gelen tack vare att en burk läckte... Ska nog beställa nya saker så fort det passar. Att bero på det, tänkte sälja min UV lampa för att köpa en annan som passar mig och den andra gelen jag ska köpabättre, så om någon av er vill köpa en UV lampa som är perfekt att bygga med så hör av er! 500:- ! Den enda nackdelen med den är att timerknappen inte funkar, men den använder man sällan endå.


Dessa naglar är iallafall byggda med den lampan :)
Gel osv finns att köpa på bland annat maros.nu


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback