Morgontrött as hell

Letar ni efter Sveriges mest morgontrötta människa? Här har ni henne...
Jag har hatat morgonar så länge jag kan minnas. Man får inte röra, prata eller titta på mig när jag är nyvaken, då går jag sönder... Kan inte heller äta, får tvinga i mig mat. När jag var gravid
åt jag för Elvins skull och nu när jag ammar så försöker jag få i mig ett glas mjölk (läs: oboypulver emd någon sked mjölk) för Elvins skull. Men jag ahtar mjölk och får bubblig mage...
Den enda jag klarar av på morgonen är Elvin, bara för att han är så go! När han flinar så smälter man..
Iallafall, vissa har åsikter om att jag kanske tar lite för mycket oboypulver?




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback