Grötigt duuu

Det rullar på här hemma. Igår var jag och knoddis till föräldrargruppen, där var också Monia med sin ursöta Tuvalie och Sandra med sin urcharmiga Lukas! Så roligt att titta på de två när de tar sig fram och kommunicerar med varandra (ungarna alltså), de är ungefär lika gamla! Elvin han bara satt och såg chockad ut. Både Tuva och Lukas var fram och utforskade ärtan lite, lika där, han såg enbart chockad ut. Insåg halvtid att jag ahde kameran med och "JIPPI" då kunde jag knäppa kort, typ tre stycken. Sen dog skiten.
Sen på kvällen fick Elvin smaka gröt för allra första gången. Det gick förvånansvärt bra. Till en början var det aningen läskigt i munnen, men ändå gott! Så kör på samma ikväll :)
Fick också förlossningsjournalen. Läste igenom den, men fan det är lika jobbigt fortfarande. Men vilken tur vi hade! Tänk om vi inte åkt in! Då hade Elvin kanske varit skadad för livet eller så hade han inte ens funnits! Ofattbart, nu kan jag inte tänka mig ett liv utan honom. MIN son :love:
 
Hade gärnat visa en av bilderna när han käkade gröt, han var så kladdig och go! Men nä ;)
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback