Fullrulle, killen spydde

Sitter och pustar ut en aning, har varit full fart hela dagen fram till nu.
Började dagen med att knalla ner i J-vallen, på vägen dit så hoppar en kille i 13-15 års åldern med sin mamma av vid busshållplatsen och tokspyr. Tack! Mår fortfarande illa. Jag har EXTREM kräkfobi. Fast, mest synd var det ju om grabben.
Jaja, J-vallen bjöd på klädbytardag, men helt ärligt var mest skit. Funderar på om de ens tittar igenom kläderna? Vissa var fortfarande nerkladdade och totalt urtvättade. Sen på vissa plagg hade de HÄFTAT fast prislappar så de var stora hål i dem :S Men efter en stund grävande hittade jag lite grejer till Elvin. Fick sedan stå i kö i en timme, insåg efteråt att det inte avr värt det. 
TACKA vet jag klädbytardagen på Polhem, där är det ordning och reda, snabba köer, dock lär man vara där max 5 min innan öppning för att få något bra. Synd att jag inte hade möjlighet att ta mig dit idag :(

Efter klädbytardagen mötte jag opp min mormor, hon bjöd mig på en välbehövlig lunch. TACK! :love:
Tog därefter en sväng på stan och köpte två mössor+ en dregglis.
 
MINA FYND:
allting blev 105:-


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback