För mycket tankar om fel

Mobilblogg
Kan inte sova för jag ligger och tänker ppm kejsarsnittet. både den den bästa och en av de värsta dagen i mitt liv. Dum som jag är försöker jag glömma själva snittet och hur allt gick till. Det är så extremt känsligt och jobbigt. det är inte så det ska vara ju! Allt gick för fort  och var alldeles för oväntat. minst lika chockande som när käglor fick reda på att det låg en liten i magen.  men det jobbigaste med snittet var nog att jag inte fick vara med min sen direkt efter. Att hög fick ligga helt själv på uppvaket. Usch. men jag är lycklig över att jag fick en frisk underbar sen. Det bästa som finns.
 massa stavfel nu för jag ser bara halva inlägget :s


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback