Bära barn

I ett av paketen jag fick hem idag så låg det en bärsjal! 
Jag har alltså fått äran att testa en knytsjal från "Bära barn".
Sjalen var i varma härliga trendiga färger som jag snabbt fastnade för. Men det finns förstås flera olika att välja på .
Det första jag testade var att ha Elvin sittande i bärsjalen. Första gången kan det vara lite knepigt att komma underfund med hur man gör, men när det klickat så går det som på en dans! Elvin satt jättebra i den.
efter
Efter att vi testat och grejat så blev Elvin hungrig, då blev det perfekt tilfälle att testa att ha honom liggandes i bärsjalen och amma samtidigt, även det gick jättebra! Det var verkligen smidigt för då kunde jag göra annat samtidigt som han åt, tillexempel ladda in dessa mysiga bilder i datorn!
Min sammanfattning av sjalen är att den är bäst helt enkelt. Med handen på hjärtat då alltså! Från och med nu kommer den alltid finnas med! 
Jag har en bärsele här hemma som tydligen ska vara jätte ergonomisk men på grund av min sjukdom får jag ont på en gång. Bärsjalen däremot är lätt att justera så tyngden fördelas vilket gör att jag inte får ont! Fantastiskt! Helt ärligt så trodde jag från början att jag skulle få lika ont av den, men så fel man kunde ha.

Med sjalen kan man iallafall ha barnet liggandes, sittandes på höften eller sittades på ryggen. Tack vare allt detta så kan den användas redan från födseln fram tills att barnet är runt tre år. Ja, tillomed prematurbarn kan ligga i den.
 
När man inte använder sjalen så kan den lätt få plats i skötväskan, eller så kan du använda den som accessoar! 
 


KOMMENTARER
Emma

Guuud va söt han är!!:love::-)

2012-09-19 12:28:58
URL: http://nart.blogg.se/
Anonym

är de smidigt att amma med den

Svar: Ja det tycker jag verkligen
Aggeh

2012-09-19 14:07:05
DIYS

Höstens färg är ju vinrött, tycker du att det är snyggt? Kommer du att använda vinröda plagg i år? :) <3

2012-09-19 15:00:39
URL: http://diys.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback