Toksnål. På vissa fronter.

Jag är verkligen dösnål när det gäller visa saker.
Alla mina leksaker från min barndom tillexempel är fortfarande i nyskick eftersom att jag var löjligt försiktig med allting. Var så rädd att de skulle bli slitna. Många av mina kritor, tuschpennor och vattenfärger ligger fortfarande oanvända eftersom att jag var rädd att de skulle ta slut.
En parfymflaska jag köpte i Egypten år 2006 står fortfarande full..
Nu sitter jag här och funderar på om jag ska våga använda dessa produkter jag fick i födelsedagspresent?
Tänk om de tar slut....





KOMMENTARER
Anna

Hihi!
Jag är precis likadan....försöker dock "bättra" mig!!
Har oxå kvar saker från barndomen - oanvända....sjukt :-)
Mitt nya motto: Använd, använd och använd!

/ANNA
PS hoppas vaknätterna "går över" snart :love:

Svar: Jag SKA för första gången göra slut på en sån här produkt nu haha! Tar efter ditt motto tror jag :)
Ska nog ev börja mer ersättning på nätter och se om det funkar bättre :)
Aggeh

2012-10-11 19:52:00
URL: http://anna-i-dungen.bloggplatsen.se
Emma

Om du inte använder det kommer åtminstone lotionen bli dålig och ev lukta illa..

Svar: Jaa jag vet... Har fått slänga sjukt mycket grejer på grund av min snålhet!
Aggeh

2012-10-11 20:10:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback