Snö och gåstol

När vi drog upp rullgardinen imorsemöttes vi av ett ljus... Ett mindre positivt ljus enligt mig.... SNÖ! Jag orkar bara inte. Snöar mer gör det också. Bläsch. Jag är riktigt bitter, ont, fryser.... SNÖ....
Jag hade tänkt att sticka ut i jakt på en ny nappflaska åt grabben min men jag tror jag ska övertala någon vänlig själ med bil att göra det åt oss. Känner att jag inte vill sätta Elvin i en bil idag heller när det är så förbannat halt. 

Nu ska jag fortsätta leka med min älskade son som lärt sig att gå i gåstolen! Han flyyyger fram åt alla håll och kanter, min stora grabb som blir hela 5 månader imorgon! :love:


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback