Parken Zoo i Kalla fakta.

Såg ni kalla fakta? Det inslaget om Parken zoo i Eskilstuna? 
Jag missade det men kollade i efterhand på tv4play. Jag är mycket upprörd, har besökt djurparken när jag var ca 10 år och jag skäms fan att min familj bidragit med pengar till dom. Fyfan vad pinsamt. 
Parkchefens lögner och sedan vidriga leende gör mig illamående. Jag tycker det borde vara nolltolerans mot liknande saker. Stäng igen parken och omplacera djuren omgående. Bort med alla vidriga människor som bara behandlar djuren som attraktioner för att de själva ska få pengar. 
VIDRIGT!
Länk till videon: http://www.tv4play.se/program/kalla-fakta?video_id=2229828


KOMMENTARER
josefina

Fyfan!
Måste hålla mej för att inte börja grina hur i helvete kan nån människa göra så här mot något djur! Hoppas alla som bestämde djuren skulle avlivas straffas!

2012-10-18 23:57:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback