Nackdelen med mjölksprängda tuttar

VARNAR KÄNSLIGA MORALKÄRRINGAR TILL LÄSARE, SPRÄNGDFYLLA MJÖLKTUTTAR KAN KOMMA ATT VISA SIG I DETTA INLÄGG.


Börjar bli ganska trött på mina tuttar. Många tjejer strävar efter en stor och stadig hylla, även jag gjorde det en gång i tiden, men nu med facit i hand. Det är bara skit. Kan inte ens ha vissa tröjor något mer?! Har strl XS på de flesta tröjor, förutom de allra tightaste för så spräcker brösten sönder tröjan. Inte kul. Ont i ryggen har jag också. 
Trött på fula amningsbhar. 
Meeeeeen vad gör man inte för sin knodd liksom?!  Tänker amma så länge det går för hans skull. Fast mindre och lättare bröst hade inte skadat faktiskt.  När man springar ner för trappan så är det inte långt ifrån att man blir daskad i ansiktet av sin egen patte....
Vinner jag på lotto eller något i framtiden så ska jag iallafall pröjsa för en bröstförminskning. Tack.


KOMMENTARER
Anonym

Dom blir fort små när man sluta amma och man blir nästan daskad i ansiktet då för om hänger så mycket.

Svar: Skönt! Haha sportBH 24/7 ;)
Aggeh

2012-10-12 11:55:07


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback