Köp till mig!

Hej allla glada, ja hej på er andra ocskå...
Kom nyss hem från ett möte.
Iallafall funderar på att ta en riktigt redig prommis idag ner till bland annat dollarstore och köpa små klisterlapapr man kan skriva pris på. På söndag så ska vi förmodligen åka på bakluckeloppis och sälja lite grejer. 
Köpa lite fler smakportioner bör även göras. Fast det enda hittils som faktiskt är mumsigt är gröten, men det är väl bara att nöta på! :)
 
Iallafall. Vi är i behov av en rejäl åkpåse, jag har hittat några som jag kärat ner mig i.... Totalt. Om man kunde vara kär i en åkpåse alltså.
De tre övre kommer från The Buppa Brand och de tre undre från Elodie details!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback