Jag ger upp

Måste avreagera mig. Har ännu inte sovit en minut på denna fantastiska natt. Elvin har vaknat tre ggr sedan klockan 23. När han väl sover så kan jag inte sova. När jag väl är på väg att somna så vaknar han. Jag är rätt så säker på om den där högra makten finns så älskar han att jäklas med mig.
Känns som att jag är redo att betala en stor summa för att få sova bara EN hel natt. Shit vad sprängda mina tuttar skulle bli, haha.
Iallafall så har jag fått i mig käk från kära church street saloon. Kändes som jag var värd det. Allt går verkligen tungt just nu...



KOMMENTARER
sandra

Men fy tusan vad gott!
nu bara måste jag tvinga med mig alle dit, haha.

Svar: Det gör inget om ni råkar bjuda mig! :D
Aggeh

2012-10-18 13:10:58
URL: http://sandrateresia.blogg.se/
sandra

haha :D
alltså jag är så sjukt sugen på det där nu, skulle lätt kunna sätta mig i bilen och åka dit nu! haha

2012-10-19 13:40:35
URL: http://sandrateresia.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback