Grymt att amma. Eller ska vi säga Voff?

Jag blev aningen chockad när jag läste detta på MSNs sida. Alltså. Jag känner mig illa till mods. "Jag flaskmatar mina barn men bröstmatar hunden" 
Mina tankar om detta:
  • Bröstmjölken är väl anpassad för en MÄNNISKOBEBIS?!
  • Hundmat har vi i affären. Barnmat i tuttarna. 
  • Gör det inte ont?
  • VAD TÄNKER HON MED?!
Terri Graham och bilden som blivit viral på nolltid. (© Terri Graham och bilden som blivit viral på nolltid.())
Länk: http://nyheter.se.msn.com/photopage.aspx?cp-documentid=251704615
 
 
 
 
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback