Fula bhar

Godmorgon. Är fortfarande sur på bloggappen som lyckades ta bort det långa inlägget jag skrev igår. Vi är inte kompisar nu.

Igårkväll var vi till Elvins morfar och myste där. Ganska skönt. Var typ bara jag och Elvin i huset.
Pappa min hade varit på kryssning i helgen också, söt och go som jagr....typ.... så hade han köpt en STOR toblerone åt mig! Om jag är en bortskämd skitunge fortfarande? Näje!
Lagade mat åt far min faktiskt.
Han har fullt upp nu med däck eftersom folk alltid kommer på att " oj jävlar det blev visst vinter i år också" när första snön kommer.

Nu ligger jag iallafall och tänker på hur skönt det ska bli sen och slippa de fula amningsbharna och slippa sova med bh sen. Men ser inte fram emot att sluta amma.......




KOMMENTARER
Carro - ÄnglaMamma till Sebastian

Det är så farligt att sluta amma :) Gör lite ont, men när det gör för ont så duscha varmt och kläm ut lite tills det inte gör ont längre. Du vet ju säkert att desto mer man pumpar så fortsätter man ju producera mjölk :) det var rätt drygt i början att sluta (för det gjorde ont och man hade inte automatiskt med sig maten överallt) men sen så var det rätt skönt att slippa hänga fram dom överallt haha!

2012-10-31 10:07:32
URL: http://Carolineorkar.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback