Ett år sedan

Är det något jag hatar så är det iallafall att sova själv. Meeeen, det är bara att bita ihop. Elvin VÅGAR jag inte ha i min säng. Är fruktansvärt rädd att jag ska lägga täcket eller mig själv över honom, när han väl får sova med mig så sover inte jag, uscha!
Men nu blidde godnatt ändå. Bara att tagga till imorgon då jag ska få köra folkracebil! Var ganska precis ett år sedan jag gjorde det sist!
 
Förresten, har glömt att berätta: idag (5/10-12) så är det EXAKT ett år sedan jag fick reda på att jag väntade barn. Det är äckligt otroligt hur fort tiden kan gå! Känns som det var igår.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback