Bästa dagen på länge

Det blir lite snabbbloggning från mobilen nu. Har varit på folkracebanan hela dagen på familjedag och KM. Det var så enormt härligt att få köra igen! Blev nästan tokig! Synd bara att bilen gick så dåligt. Men jag lyckades ta mig till en andraplats i damklassen. Helt ok men tanke på att det är första gången jag tävlar som dam, har inte kört på ett år och med krasslig bil (haha ursäkter) men såklart, jag ville ju komma först. Nu laddar jag inför årets klubbfest med bästa motorklubben - Gestrike Racing Team! Jag tänker inte dricka och Elvin har barnvakt av högsta klass. Så nu vet alla det. Känns dock jobbigt att vara ifrån Elvin några timmar men någon gång måste jag väl vara det också.


KOMMENTARER
Enander

Grattis =)

2012-10-07 13:33:45
URL: http://enander.blogg.se/
Tina

Grattis! :P

2012-10-11 01:18:49
URL: http://www.jewelleds.blogspot.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback