SVAR från frågestunden

Ja, jag började spela in ett videoinlägg med frågorna. Inte mig grej, jag klarade en fråga sen satt och bara och gjorde supersnygga miner i kameran. Moget....
Kör på det gamla vanliga hederliga viset då.
Svar: När då?
Aw! Kul att du gör det! Puss! :love:
Svar: Jo det gör han väl, men nätterna är det jagsom står för, D jobbar och går i skolan. Min sjukdom bidrar till stor del att jag är näst intill tvärslut. Jag gör det mesta själv.

Kul att du tycker det! Snart kommer der hända lite spännande saker i gruppen också!
 
TACK! Du ska veta vad glad jag blir för de orden!
Svar: Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte. Jag hade tänkt att till & börja med tar jag det jobb jag får vilket förmodligen blir någon inom transport eller lagerarbete.
Svar: Men hallå, har jag någonsin skrivit massor om honom? Den här bloggen handlar ju om mig?! Några verkar ha missat den biten....
Självklart träffar han Elvin.
Svar: Oj... På alla sätt och vis! Det blev enklare och samtidigt svårare! Jag ser verkligen på livet på ett helt annat sätt nu. Jag har insett hur egoistisk jag var innan. Nu när Elvin finns så är det inte längre jag som kommer i första hand. Det är Elvin som är viktigast nu.Det känns faktiskt lite som att jag har hittat meningen med livet.
Innan jag fick Elvin var jag ute i stort sett varenda helg med kompisar, oftast åkte vi bil, på vardagarna gick jag i skolan, så det är väl det som förändrats mest. Det är inget jag saknar än iallafall.
Svar: Ja, självklart vill jag det så småningom (så fort jag kan), det är ibland ett pussel här hemma eftersom vi nu är två (nästan tre) familjer här hemma så ibland blir det rutin och regelkrockar, men det hanteras faktiskt väldigt bra ändå. Det är skönt att ha mamma och familj nära till hands, jag är ju faktiskt ganska liten jag också fortfarande.. haha.... Nej men jag skulle utan tvekan klara mig själv också, men det har varit bra nu när jag haft så ont med hjälp hemma, har ju fått sånt som lagad mat och kläder tvättade då och det är guldvärt när man har sån värk!
Svar: Jag ska inte börja om. Men jag ska fortsätta med skolan, alltså börja i 3:an hösten 2013.
Självklart! Varenda dag :)
Hur menar du? Jag vet inte. Jag är inte den personen som blickar framåt så värst mycket, jag försöker ta allt som det kommer. Men jag hoppas allt skall flyta på.
Vad jag vill jobba som svara jag på längre upp :)
Jag vill ha 2 barn tror jag. MAX 3. Men sånt är lite tidigt att tänka på ännu.
Vart som helst (nästan) fast inte i någon stor stad och INTE i Sandviken.
Så länge det funkar för mig ock Elvin, men misstänker tyvärr att maten börjar tunnas ut.
Ja det har jag.
Svar: Be honom starta en egen blogg om ahn nu är så intressant ;)
TACK! <3 <3 <3
Svar: Det känns som att jag alltid varit mamma faktist! Än så länge trivs jag väldigt bra som mamma!
Den är lite knagglig faktiskt, jag tror många har svårt att hantera det här med barn. De flesta av mina kompisar var ju killar också och har fått för mig att de har svårare att förstå det här då. MEN jag är fortfarande samma gamla Agnes, bara det att jag förökat mig! :)
De enda som betalar något till Elvin är jag och Daniel. Mina eller Daniels föräldrar betalar INGENTING åt honom, ja förutom presenter osv, men det är inget vi bett om :)
Just nu bor jag och Elvin på övervåningen i min mammas hus.
En, kanske två :) Dudå?
Svar: Oj vilken fråga, jag ahr ju än så länge bara varit mamma i 5 månader, men det bästa med att vara mamma är Elvin! Jag har en liten person i mitt liv som jag älskar så mycket att jag inte vert vart jag ska ta vägen. Det bästa är väl helt enkelt att han har visat mig kärleken! Det sämsta var svårt, jag vill inte vara en tråkig mamma och säga "inget", men det är väldigt svårt att få fram något just nu. 
 
Oj min dag... Ja, Elvin vill gå upp mellan 6-7, käkar frukost, leker och underhåller Elvin, lagar lunch, kanske tar en promenad, träffar någon kompis. Bloggar. Ja jag vet inte, ni får läsa min blogg så ser ni :)
 
Sommar! Om man bortser från getingar och åska då.
 
Jag orkar inte tänka på julen ännu eftersom vi förmodligen kommer få åka runt på minst 4 ställen och fira... Känns lite jobbigt. Helst skulle jag vilja åka långt bort till en liten stuga och isolera mig.
 
Nej, jag har inga tatueringar. Ibland vill jag ha och ibland inte haha... Isåfall det klassiska; Elvins namn och födelsedatum, vart vet jag dock inte.
 
Jag tycker det är hemskt, onödigt och sjukt. Saft ska det va!
Åååh har han? Jag har faktiskt köpt väldigt få kläder eftersom vi fått massor av min mammas kompis vars son vuxit ur sina kläder, men de kläder jag köpt har jag alltid tvättat för användning.
 
 
 
Elvin sov oroligt medans jag svarade så blev lite hattiga svar :)


KOMMENTARER
my wesström

såg svaren nu jag! haha!
Du och Elvin ser ut att ha det bra, jättekul!

Kram och Lycka till i framtiden! :D

2012-12-20 19:54:58
URL: http://mywesstroom.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback