Perfekta mammor, bara på facebook.

Har kommit på en sak.... Perfekta mammor existerar bara på internet. Det är så simpelt att få allt att låta så lätt! Som här tillexempel. En av mina facebookvänner som gar en dotter var lite less för hon aldrig ville somna och skrev något i stil med "varför sover du inte?!" Pang så kom direkt en perfekt (eller kanske inte) mamma fram från ingenstans. Frågan är ju då om denna morsa verkligen är så perfekt. Hon verkar inte ha någon vidare verklighetsuppfattning iallafall. Stackarn...



KOMMENTARER
josefina

Håller med dej totalt!

2012-11-12 09:49:04
Fanny

Tkr lite synd om alla mammor som inte förstår att det är okej att bli frustrerad när barnen inte gör riktigt som man vill. Säger inte att det är okej att skälla och skrika elr att slå barnen. Men ibland när man inte haft en helt perfekt dag kanske det inte är så lätt att vara pedagogisk och taggad att vara den där perfekta mamman. Jag förstår helt om mammor blir frustrerade, det är inget konstigt med det.

2012-11-12 11:54:07
URL: http://hopefulme.blogg.se
..

Ingen är perfekt !

2012-11-12 22:33:15
Elin 23

Men åhhh!! Ogillar verkligen såna kommentarer! Gick ur mammsgruppen jag var med i på facebook för alla där verkade tydligen veta så mkt bättre än mig, och hoppade på varandra för minsta lilla grej :P Såg du senaste avsnittet av solsidan? Klockrent när det gäller både dagis och facebook ;D

2012-11-13 14:36:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback