Min förbannade fobi

Klockan är väldigt mycket mitt i natten. Jag kan inte sova. Vaknade och mådde illa. Inte bra. Jag har emetofobi vilket gör att jag nästan får ångest när jag mår illa vilket i sin tur förstärker illamåendet. Tjohooo.... Var lika igårnatt(?).
Iallafall igår (som det är nu) så hälsade vi på min gammelmormor på sjukhuset. Hon har brutit lårbenshalsen, fy vad jobbigt, hon som annars är jättepigg, bor själv och klarar sig själv.
På vägen hem blev det tjockismat på Max och hyrfilm från Hemmakväll.






KOMMENTARER
isabel

Hej,

Min lillasyster är i Tanzania och jobbar som volontär.
Dom håller på att bygga upp ett barnhem som brann ner 2010 – de har ett problem nu att pengarna är slut.
Hon bad mig hjälpa till hemifrån, så nu undrar jag om du vill hjälpa mig att sprida detta? :)

http://isabelostblom.se/2012/november/hjalp-till-tanzania.html

Trevlig helg :)

2012-11-02 09:11:11
URL: http://isabelostblom.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback