Livet r*vkn*ll*r en åsna just nu....

Livet är väldigt omständigt när man har barn, det krävs planering!
Iallafall, hade en körtid bokad idag kl 10. Så flera dagar i förväg har jag planerat, fixat barnvakt, ordnat med skjuts osv. Allt fixat. Så var tvungen att skynda imorse för att åka redan kl 9 eftersom pappa skulle besikta släpet, så jag å Elvin fick följa med dit, hann inte få i mig frukost så det blev en dyr frukost på donken. Kommer till skolan och får höra att körläraren är sjuk. UNDERBART! Nu har liksom Elvins morfar tagit ledigt från jobbet osv för min skull så får jag inte reda på detta förren kl 5 i 10 när jag står redo på skolan?! SKITGREJER! 
Gammal fjortisbild jag hittade i arkivet. Passar bra nu.


KOMMENTARER
Anonym

välkommen tillbaka till skolvärlden agnes;)

2012-11-29 19:23:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback