Fan om jag blir sjuk nu!

Har nu sanerat rummet, mig själv och Elvin. Svalt vitpepparkorn, druckit en tesked rom, ätit hälsofil. Fan om jag ska bli sjuk nu!
Har jag berättat att jag har magsjukefobi?
Iallafall just nu sitter jag och gruvar mig för natten. Jag vill inte sova. Är superrädd för att vakna och vilja spy. Fan alltså. Men jag uppdaterar väl sen om hur det gick. Eftersom ni förmodligen är intresserad av om jag fått upp middagen menar jag ;)
Det värsta är väl att jag måste hålla på så här minst en vecka nu...

Dammsugare och ett skinande rent golv och en obäddad säng (täcken ute på vädring)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback