EXTRALOTTER TILL TÄVLINGAR!

Ni kommer nu att få vissa alternativ för att kunna samla in extralotter till kommande tävlingar här i min blogg! ALLA* tävlingar, inte bara julkalendertävlingarna!
(*om inte annat anges)
  1. Du kommer nu att få lösenord från mig, ett för varje lott. 
    EXEMPEL: Bert har bjudit in 30 vänner, alltså samlat ihop 3 lotter. Han får då 3 lösenord av mig, Banan1, Banan2 och Banan3. 

  2. När du ska använda lotten/lotterna så skriver du bara en ny lott med lösenordet.
 
 METOD 1:
Bjud in personer till detta evenemang på facebook, för varje 10:e person du bjuder in så får du 1 lott. Dvs 30 personer = 3 lotter som du sedan får använda och fördela hur du vill. 

Så här gör du steg för steg:
    1. Klicka i att du kommer på detta evenemang på facebook LÄNK

    2. Bjud in dina vänner till evenemanget

    3. Skicka privatmeddelande till Aggehh.blogg.se på facebook innehållande information om hur många du bjudit in. Du får då lösenord av mig. (Detta kommer dubbelkollas, förkommer fusk så är du diskad fråna alla framtida tävlingar hos mig)


METOD 2:

Du kan även blogga och få extralotter redan nu! För detta får du 5 extralotter!
Så här gör du steg för steg:

  1. Kopiera bilden. Klistra in i inlägget
  2. Kopiera denna text: Från och med den 1:a december kommer Agnes att ha massor av jultävlingar på sin blogg, du har chansen att vinna fina priser VARJE DAG fram till julafton, gå in redan nu och anmäl dig till nyhetsbrev och samla extralotter! 
    Klistra in detta i inlägget under elelr över bilden. Se till att länken hit fungerar.

  3. Skriv meddelande till min sida på facebook och länka inlägget så får du lösenord.

METOD 3:
Delta i denna tävling så får du 5 extralotter att använda i andra tävlingar!
Så här gör du steg för steg:
  1. Delta i tävlingen om en valfri vara från Blingskal, följ tävlingsreglerna i det inlägget.

  2. Skriv ett meddelande till min på facebook om att du deltagit så får du dina lösenord.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback