BVC-besök

Idag har vi varit till BVC. 
Elvin väger nästan 8,5 kg! STORA killen! :love:
Han fick andra vaccinationen också. Jag HATAR det. Men han tog det ganska bra, grät en kort stund, men han fick titta i spegeln då blev det bra sen var han skitagla därefter. 
Jag däremot var på väg att gråta också. Inte är det kul när de gör illa min största kärlek heller. 
Fast nu några timmar senare var han ledsen, inget hjälpte så han fick en alvedon och titta på musikvideon han älskar (?!) då blev det bättre, nu tittar han på Lyxfällan i sin gåstol.  
 


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

då väger han lika mycket som Tuva, hahaha ;) Han kommer lätt kunna kvalificera som sumobrottare snart :) Är han lång också? :)

Svar: Haha ja min lilla sumobrottare! Näe det är han inte, han är bara 66 cm :P
Aggeh

2012-11-07 19:28:01
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
Emilia Lindbom - 17 år & mamma till Tatum.

Oj, han väger ju mer än tatum. Han väger bara 8,1 hehe :P

2012-11-10 22:45:36
URL: http://eemijji.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback