Telefonförsäljare BLÄ

Jag ogillar verkligen det här med telefonförsäljare.
Imorse när jag låg å sov så ringde telefonen, såg att det var ngt nummer jag inte kände igen men av någon anledning svarade jag endå i min trötthet, och det var verkligen en superjobbig tjej från Góboken som nästintill tvingade mig att få hem det där jäkla startpaketet som är gratis men endå inte.
Jag sa ifrån säkert 4 gånger och hon bara "joo vi skickar det till dig" "NEJ JAG BEHÖVER INTE HA DET"  så frågar hon "Får jag fråga varför?" Men pucko... Annars brukar jag alltid lägga ifrån mig telefonen så brukar dom få prata bäst fan de vill men denna brutta nästan hotade med att skicka hem det.
Näe, gillar inte det här med telefonförsäljare och dörrplingare (skolklasser som säljer saker är helt ok, men inte företag som plingar på och drygar)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback