Tack!

Det känns som dessa sista veckor innan Ärtan pärtan har gått/går skitsakta och är skitsega, det märks på bloggen...
Och bloggen får mig att tänka på vad fort den växte! Har haft den lääääääänge lääääääääänge och har inlägg jag skäms som fan över som jag skrev för flera år sedan, men samtidigt tycker jag det är kul att se hur jag utvecklats och tänker inte radera dom, jag står för mina misstag.
Jag har aldrig tidigare bloggat på allvar trots att jag tycker det är kul att blogga. Jag började inte blogga på allvar förren i Januari i år kan man säga och på dessa månader har den växt jättefort! Inte hade jag någonsin kunnat tro att så här många skulle vara intresserad utav mig, mitt liv och mina ord! Otroligt.
Det blir så mycket roligare också när man får så bra respons så som läsare som berömmer bloggen och tillomed tidningen skriver om den!
Så denna goodiebagtävling jag drar igång blir för att fira att jag bloggat "på allvar" i ett halvår då, att det vilken stund som helst kommer en ny människa till världen och att sommaren är här snart!
Tack mina fina läsare för alla fina ord ni gett mig! Ni anar inte hur stor del ni är i mitt bloggande!


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

sv: ja än är det ingen kille som är med, så är det bara han som deltagit när den är slut så blir det ju han som vinner den automatiskt :D

2012-05-18 21:02:57
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Johanna - Mamma, mode, skor

Vad kul att det går så bra :)

2012-05-18 22:05:51
URL: http://johannabolmgren.se
Annika - drömmen om 11 barn

Du får säga till om du behöver hjälp ändå sen :)

2012-05-18 22:16:47
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback