Skitmorgon?

Vaknade av att barnmorskan ringe, vi ändrade tid för nästa besök. Sedan när jag lagt på startar alarmet i mobilen, och det tjuter och tjuter, MEN DET GÅR INTE ATT STÄNGA AV?! Det gick att använda mobilen som vanligt men det tjöt som 17... Tillslut drämde jag den i golvet och batteriet flög ut, då blev den tyst!
Ligger iallafall kvar i sängen endå och pillar lite på mobilen när den startat igen och alla skriver på facebook att det har snöat. Hur ska man då finna energi till att kliva opp? Hela kroppen skrek nej!
Menmen, tog min sjuka höggravida kropp och tog mig till duschen. Nu sitter jag och laddar batterierna för att ta mig ner för trappen och äta något.
Vill ha en hiss eller roomservice....
I-landsproblem? Javisst :D



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback