Ska jag sova själv nu? :(

Inatt kommer jag för första gången på ett bra tag få sova själv då det var smidigare för Daniel att sova hos sin mamma inatt eftersom han ska till *Ljusdal imorgon och tävla.
Lite läskigt tycker jag, jag är skiträdd att förslossningen ska starta mitt i natten när jag sover själv, men å andra sidan tyckte jag synd om Daniel för han skulle vara tvungen å kliva opp tidigare om han sov här.
Jaja vi får hoppas att det blir lugnt inatt iallafall :)
Som sagt är det lite synd att jag missar Daniels första tävling som senior men har har lovat att ringa efter varje heat!

Kom på vart min kamera är också, den ligger ju i Daniels kameraväska som han har emd sig till Ljusdal, haha typiskt, ni får se mobilbilder och webcambilder så länge då!
Att bero på det, visst är det drygt med bloggar som enbart består av URKASSA mobil och webcam bilder? En bild kan göra SÅ mycket!


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

vänta lite nu... vad hade jag för gissning på Ärtans ankomst? var inte det 10:onde, d.v.s idag? :D Heheh, jag brukar ha rätt, så det kanske blir bebis inatt ;) eller nu kommer jag fan inte ihåg vad jag gissade.. måste kolla upp det :)

2012-05-19 00:11:39
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Monia - mamma till Tuvalie

20:onde hade jag gissat ;) tror det kommer en liten en senast i veckan jag :)

2012-05-19 00:13:48
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback