Pappa ä snäll han å!

Hade sån tur att pappa ringde och frågade om jag ville ha lunch ida, så han bjöd mig på kebab/pizza buffé på Mia´s. Inte helt fel!
Daniel var så snäll och lämnade kameran hemma här också och sa imorse "du får låna kameran om du vill" AWW tack, så nu har jag lekt lite med den! Avundsjuk är jag på hans kamera men jag har tur som får låna den! Fast jag är SKITRÄDD att ha sönder den. Den skulle vara så typiskt mig, jag har alltid sådan otur, eller aa, är klumpig...
Fint va? :)


KOMMENTARER
Elin

Det var riktigt fina bilder! Jag tyckte speciellt om den där figuren satt vid tv:n och den där den hänger på dörrhandtaget.

2012-05-16 10:01:25
URL: http://papperochpenna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback