Paket varenda dag!

Nu för tiden kommer det paket adresserade till mig nästan varenda dag! Supertrevligt! Eller ja, det är bara det att det är inte jag som ska ha dem. DET ÄR NÅGON AV ER! Det är alltså grejer till goodiebagarna som kommer titt som tätt och jag måste erkänna att jag är riktigt avundsjuk på den som vinner dessa urhärliga goodiebags!
Läs mer om de sponsrande företagen HÄR.

Men idag så låg det två paket i brevlådan och ett av dem var faktiskt till MIG! Jiho!
Detta var till MIG:
Tack Dolce Delinda och Nivea!


KOMMENTARER
sandra, 17 år & 2 barns mamma

sv: Tack! :)

Jaha, jag har hört att det är då man ska, för då fungerar det. Men att man inte ska om vattnet har gått för då kan det bli någon infektion... :)

2012-05-30 15:03:37
URL: http://enligtsandra.webblogg.se/
Monia - mamma till Tuvalie

ooh är det en av dina vinster som dök upp tillslut? :)

2012-05-30 19:32:53
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback