Nytt humör

Helt otroligt vilka humörssvängningar, superkul :) Nu sitter jag och lyssnar på låten "tuttar överallt" den ger mig sommarkänslor (missuppfatta mig inte, jag är inte så intresserad utav tuttar) Daniel lyssnade jättemycket på den låten sommaren när vi åkte runt hela tiden i min epa.
Haha, undra om det är Ärta på g? Jag hänger inte med själv med min kropp och känslor, mår helkonstigt idag....
Min älskade saknade A-traktor med Daniels saknade lilla gulliga båt (som numera ocså gått vidare till ny ägare)


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

sv: jo, men man har inte fått plockat själv, och jag har aldrig klarat av att beställa från bakom disken - skulle bara fått panikångest ;) Nu kan man plocka heelt själv och ostört, hehe ..



Ja jag har nog också asperger, funderar på att gå och göra en utredning för det , men jag vet inte :P



2012-05-28 16:17:58
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback