Nudååå!

Haha jag verkligen sitter och letar tecken på om förlossningen är nära, hittar INGENTING, jag kommer få gå så här resten av livet nu... Gud så dumt det gör bara att jag längtar ännu mer. I värsta fall kan det ju ta typ en månad innan han kommer så jag borde förbereda mig på det värsta.
Jag själv däremot är född i vecka 37+4, jag hoppas att Ärtan också vill ut så tidigt och inte som sin pappa Daniel som aldrig ville ut, gick över tiden så långt det gick och sedan fick förlösas med kejsarsnitt för han var så stor!
Buhu...

Glöm inte tävlingen i samarbete med Happy Eco som avslutas om 2 dagar! Du hittar den HÄR.
Sen har vi tävlingen i samarbete med 4mom om bodyn som känner av bebis kroppstemp. Den hittar du HÄR.


KOMMENTARER
Renata - gravid v 39

Ibland känns det verkligen som att det är ett evighetstillstånd det här med att vara gravid... Känner du nåt?

2012-05-10 11:15:41
URL: http://renatas.blogg.se/
Monia - mamma till Tuvalie

åh så fin du är! kan glädja dig med att hur länge man går med barnet är ärftligt, så om din mamma fött er barn tidigt så är chansen stor att ärtan kommer tidigare också :)

2012-05-10 11:36:46
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Johanna - Vinn presentkort!

FIn bild! När är du beräknad?

2012-05-10 22:11:32
URL: http://johannabolmgren.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback