News of the day

  • Idag har Lena gissat på att Ärtan kommer, dock ser det mörkt ut på den fronten, så tvärr Lena, jag tror inte han kommer idag.
  • Sponsorerna till goodiebagtävlingen rullar in, redan nu kan ni se några av företagen som sponsrar bagarna HÄR (dock inte VAD de sponsrar med, det är hemligt fram till tävlingen). Psst ett tips: gilla företagens sidor på facebook redan nu så har du försprång sedan när tävlingen drar igång!
  • Ny design på G, den nuvarande designen krånglar en del och jag har en ny design på G, i samma stil som den nuvarande dock men med lite uppdateringar, vi får se när jag hinner klart med den.
  • Tävlingen rullar på, tävlingen jag har på gång där du kan vinna en body som känner av kroppstemperaturen på bebisen rullar på. Än är det ett tag tills den avslutas så delta på ni.
  • Mamma ringde nyss och sa att jag var med i annonsbladet, åååh hit har inte tidningen kommit än, vill se ju! Läskigt :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback