Neonsommar!

Ni har väl inte missat alla dessa neonfärger va? Främst Gina Tricot har massa kläder med de härliga upppiggande färgerna! Man blir glad av att bara gå in där (dock passar inget mig just nu typ...) Men iallafall, hur många av er kommer hänga på detta neonmode? Jag älskar det! Jag menar, hur snyggt är det inte med neonfärger på en lagomt solbränd kropp?
Ursäkta alla dess omröstningar men jag gillar att få veta vad ni tycker osv :)

Barnsligt härligt tycker jag! :) Hoppas alla har sånna kläder i sommar, då blir man lycklig av att bara gå på stan ju :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback