Min statistik

Tror det hjälpte min blogg lite att vara med i annonsbladet faktiskt. Statistiken är högre än vanligt och min facebook hade en hel del vänförfrågningar från okända människor nu när jag loggade in.
Tyvärr så accepterar jag endast vänförfrågningar från dom som jag vet vilka det är på min privata facebook!
Ni andra får gilla min sida på facebook HÄR
Nu är jag iallafall hemma igen i Sandviken, sitter och tittar på Big brother och pillar på nya designen, mitt huvud består endast av massa koder just nu. PUST! Och endå ser det inte bra ut. Jaja jag måste fixa det eftersom det som sagt är något fel i nuvarande kodmallen.

Här är iallafall en bild jag tog idag med Daniels kamera:


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback