"Hur gammal är du?"

Idag på folkrace så kom två killar fram till mig i 10-12 års åldern och frågade rakt ut "Hur gammal är du?" och stirrade på min mage.
Förstod direkt att de inte var de som undrade, deras nyfikna morsa hade nog skickat stackrarna med tanke på hur de betedde sig.
Jag tyckte iallafall att det var en aning dålig stil då morsan lika gärna kunde kommit direkt till mig och frågat istället!
Jag svarade iallafall något i stil med "Frågar man en brutta något sånt?" och skrattade & skojade. Då frågade den ena "Är du 15?", "Nej jag är äldre", "Är du 16, 20, 30?", då blev jag irriterad, suckade och gick. Fast egentligen, det var dumt av mig att vara så otrevlig mot dessa små killar, förmodligen skiter dom fullständigt i egentligen hur gammal jag är, det e bara deras pinsamma morsa som skulle haft de otrevliga svaren.
Är det inte otroligt? Gör man som morsa så? Näe.... PINSAMT!

Det var förresten första gången någon nämnde min ålder och graviditeten . Annars har ingen kommenterat det, knappt har någon stirrat. Men ja, jag antar dock att det har pratats när inte jag hört men det skiter jag i, trevligt om man kan vara ett nöje för dom som inte har något bättre för sig.


KOMMENTARER
Agnes ♥

Fin blooogg!!

2012-05-27 00:44:28
Agnes ♥

Fin blooogg!!

2012-05-27 00:44:39
URL: http://agnesr.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback