Golf och frukostbuffe

Jadu, inatt har varit en jobbig natt, kunde inte somna förren efter klockan 2 för att jag hade så ont i axeln (?) Jaja det gick över iallafall, vaknade runt 5 sen och då hade jag svin ont i knäleden och fotleden. Jäkla EDS... Det fick bli en alvedon på det så kändes det lite bättre så jag somnade om. Då drömde jag istället att jag var ute och åkte en risig gammal golf (en bilmodell för er som inte är insatta) så stannade jag här och där för att käka frukostbuffer? Hungrig eller?
Jag drömmer alltid helt sjuka drömmar. Skyller på graviditeten.

Och att bero på sova. Mamma och Daniel har lite roligt åt hur jag donar i min säng innan jag ska sova...
Men det är faktiskt ganska svårt att ligga bekvänt när man är gravid.

Så här sover jag! :) OCH ENDÅ LIGGER JAG OBEKVÄMT?


KOMMENTARER
Renata - gravid v 38

Åh din stackare... Blir du inte varm? Jag klarar mig med två kuddar och inbullat täcke mellan benen än så länge.

2012-05-07 12:35:37
URL: http://renatas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback