Gelepenslar utan gele

Uppdaterar väl om riset då, kokade det i 15 minuter det blev skitabra, nästa gång ska jag prova på att vara dansk och koka det i 10 minuter... Förresten titta så fint Lukas tigger av Daniel (Se bild nedan)

Det gick jättebra på HLR kursen idag också! Vi fick lära oss lite om brännskador, förgiftningar, skallskador, svimmningar osvosv. Nu är vi iallafall klar med den kursen och innehar F-HLR certifikat som det heter. Skitabra! Egentligen borde alla i hela världen få gå sådana där kurser och få lära sig allt det där. Synd att det inte finns resurser för det.

Iallafall så kom penslarna till mitt gelekit idag, hahaaa, så bra nu har jag penslar men INGENTING annat, jaja, paketet med UV lampan och det kommer nog senare i veckan eller nästa vecka. Jag vill ju fixa naglar NU...


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback