En till facebook?

Nu är jag sjukt trött på vänförfrågningar på facebook.
Får flera stycken om dagen från folk som jag bland annat aldrig pratat med eller som jag inte ens visste existerade och när man frågar "Känner jag dig?" så brukar följderna bli något av detta:
* Personen svarar inte och tar bort vänförfrågan
* Personen svarar inte
* Personen svarar "Jag läser din blogg"
* Personen svarar "Nej men du verkar snäll"
* Personen svarar "Nej men bebisar är söta"

Jag har bestämt att min facebook ska jag enbart ha folk jag vet vilka det är på eftersom det finns så mycket info och bilder från mitt liv där som inte alla i hela Sverige behöver ta del utav... Därför accepterar jag ej vänförfrågningar från vem som helst.
Och även om det känns som ni lär känna mig genom bloggen så kan jag säga att DET GÖR NI INTE, så det är inte ett vettigt argument.

Så nu funderar jag på att kanske göra en till facebookprofil som vemfan som helst får adda helt enkelt just för att jag är så less...
Min syster bland annat har två facebookar, fast jag vet inte varför HON har det? :S
Så länge, ni som vill bli vän, gilla min sida istället!


KOMMENTARER
BATTS

nicee!!

2012-05-19 23:12:59
URL: http://batts.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback