Diiiduuuudiiiduuu

Sitter här i mitt nästintill bakteriefria rum med Daniel och vi försöker ta oss ner på nedervåningen för att få i oss lite mat. Klockan 1 ska vi på förstahjälpen kurs inrikting barn igen del 2 av 2, mycket intressant faktiskt. Får se vad vi får lära oss idag!
Om ni undrar varför tex Daniel inte är i skolan idag så är det för att han är klar med grundämnerna som vi har idag :)
Iallafall idag så har mamma gissat på att Ärtan kommer, men jag kan då försäkra er om att här är det ingen bebis på G, känner mig precis som vanligt. Tyyyyypiskt!
Ruffsigt och nytvättat hår, ni vet väl att man aldrig ska borsta håret när det är blött? :) Och att det är bäst att handduks och lufttorka det! Jag gör oftast både och endå är mitt hår som ett skatbo.... Några tips?


KOMMENTARER
Zarah - mamma, matte till mops & gravid med nr 2

Gud så fin mage! Snart är det dags ;) KRAM

2012-05-14 20:19:04
URL: http://zaraholine.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback