Där jag faktiskt mår som bäst...

...i folkracebilen, i rallybilen, i folkracedepån, det får låta hur fjantigt det vill men när jag är i en folkracedepå eller sitter i bilen och rattar på banan, då är jag nöjd och som gladast. Jag är ett så kallat folkracebarn. En sån människa som fått följa med på folkrace sen jag lärde mig gå. Folkracebarn är bra barn, oftast blir dom barnen tåligare ;)
Jag ljuger inte! Ni ska bara veta :)
Jag högst upp! Känns lite jobbigt bara att grabben brevid endå nästan är lika lång som mig...
Här har jag en blå overall.


KOMMENTARER
Enander

Kan inget annat än att hålla med!! Finns inget bättre än och va på folkrace =) Även jag ett folkracebarn som hängt med sen en inte var mer än 3 skitar hög =)

2012-05-09 14:45:02
URL: http://enander.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback