Daniel tröttmössa

Daniel sover fortfarande, han har inga lektioner idag, det är sällan han sover så här länge, han brukar väcka mig alldeles för tidigt oftast men nu var det jag som klev opp tidigare!
Har iallafall tagit en HET dusch, fick det som tips för att starta förlossningen. Hoppas det händer något snart. Enda gången i livet man faktiskt vill ha ont så in i h*lvete?
För i övrigt är jag supersugen på isbitar och på en wrap med pommes från McDonalds, vilket jag varit under typ hela graviditeten, och ätit alldeles för mycket. Isbitar är inte så farligt dock.


Från en sak till en annan (vilket jag är duktig på)
Daniel får aldrig någon fisk förresten så han har inte fått prova sin fiskevåg, men han kom ju på att man kan väga annat :)


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

sv: ja men glömma kan jag också ibland, och det är inte alltid man orkar svara på "allt bra?" "vad ska du göra idag?" och andra dryga kommentarer... Men när jag frågat seriöst vart hon fick idén om sitt bloggnamn ifrån, och jag har frågat 4 gånger med långa mellanrum för att hon ska ha tid och svara, men hon svarar aldrig :S Har tillochmed tittat tillbaka i samma inlägg för att se om hon svarat där, men nej, inte ett knyst. Då blir man less :P

2012-05-23 10:42:30
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
sandra, 17 år & 2 barns mamma

Du & Daniel får väll till å mysa lite, det kan starta förlossningen ju ;)

2012-05-29 10:29:40
URL: http://enligtsandra.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback