Bra med bonuspappor

Den här dagen har varit jobbig, mycket ont i nedre delen av ryggen och extremt tungt.
Av någon anledning har jag även varit supersugen på cola och kinderägg (jag som aldrig är sugen på cola?) och det hörde mammas man så när han hade varit och handlat kom han hem emd Pepsi och kinderägg till mig! Tänk att man kan bli så glad över så små saker när det är jobbigt! :)
Dessutom tog han Pepsi vilket jag tycker är godare än cola! Mycket pluspoäng där!
Tack Lars!
Det är daniels händer, ser ni vad brun han e? Han blir brun skitlätt! Orättvist...


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback