Bh i rätt storlek!

Nu är jag hemma igen. Jag fick lite handlat. Och ÄNTLIGEN har jag köpt en ammnings bh! Tur jag hade kära mamma med. Mammor är bra dom. Hon gav mig en storlek, jag bara kollade och tänkte "Aldrig denna är WAY TO BIG" gick och provade den och SHIT den passade PERFEKT, jag har gått med för småa BHar i flera månader nu. Guuu så skön den var haha! Storleksblind måste jag vara iallafall för BHn ser gigantisk ut och mina tuttar ser normala ut?

Jag köpte även lite annat, det mesta är nog för er ointressant haha...
*Ett ammningslinne
*Skum tvättlappar
*Engångsskötunderlägg
*Tandborste
*Nässpray (stooort hjärta på detta)
*Ammningspump


KOMMENTARER
Patricia♔

Hoppas du har en fin kväll!

2012-05-05 18:42:41
URL: http://patriciac.blogg.se/
Slemmy

Icke ointressant, mycket bra grejjer ju! :D

Och nässpray in my heart <3

2012-05-05 22:32:58
URL: http://slemmy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback