Balsammetoden?

Snälla Maria tipsade om något som kallas "Balsammetoden" för slitet hår, har nu läst lite om det och det kanske är värt att testa? Har aldrig hört talas om det förut. Men mitt hår är verkligen ett skatbo... Här kan ni också läsa om balsammetoden: http://lockig.se/balsammetoden.php
Lite anti är jag väl att inte använda schampo just för jag är så rädd för bakterier och smuts men egentligen så om man gör som det står borde det bli rent endå?
Någon mer som testat detta? Berätta gärna!
Tack så himla mycket Maria för tipset! :)

Ett resultat från "balsammetoden"


KOMMENTARER
Amanda

Det är väldigts tålamodsprövande! Jag höll på i en-två månader men gav upp då håret alltid kändes äckligt och fettigt. Kör nu istället med Så lite schampoo som möjligt och massa inpackning + toppa ofta. Lycka till! :)

2012-05-20 19:30:27
URL: http://amandatillenius.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback