Ångeeeeeeeeeeeest

Godmorgon igen då.
Äntligen morgon tänker jag, lite annorlunda än vad jag tänkte förut, då kunde jag sova hela dagen. Nu vill jag inte det för då kommer kvällen snabbare och kvällen innebär att försöka sova vilket är sjukt j*kla svårt. Får nästan ångest och vill gråta när det är läggdags för det är så hemskt att inte kunna sova! Hoppas han kommer snart. Nog för att jag knappast kommer få sova då heller, men det gör iallafall inte lika ont att ligga ner så de korta stunder jag får sova kanske jag faktiskt kan sova!

Idag tänkte jag maila några företag till om bagarna. Sen tror jag att det får bli stopp och så drar vi igång den där tävlingen FÖRE DEN 6 JUNI! :)
Här kan du se de företag som är klar för sponsring (inte alla) : http://aggehh.blogg.se/goodiebags


KOMMENTARER
Carro - änglamamma till sebastian

Det är ju fan BF idag ju! Grattis... eller något :P Tänk att nu kan det verkligen inte vara mer än 2 veckor kvar och sen är Ärtan här! Dagarna kommer gå aströgt men sen när det väl är dags då glömmer bort det! You can do it! ^^

2012-05-29 13:24:12
URL: http://carolineorkar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback