Tripp till Gävle eller gräva

Jag och Daniel sov hos pappa inatt för att idag så skulle han och far min bygga nytt garage (som om pappa behöver fler? Haha) Iallafall så orkade inte jag och pappas sambo vara hemma och bara glo när dom arbetade så vi stack iväg till Gävle och träffade hennes syster och min lilla låtsaskusin på 3 månader. Vi gick lite på stan och åt lite mat. Mys.
Nu så sitter jag iallafall inne tvärslut efter visiten på stan (trots att den inte var speciellt långvarig) det ska minsann kännas att man är gravid! :)
Daniel sitter ute och pysslar i grävaren och pappa styr opp. Blir bra det där tror jag!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback